Wikia

News General !

We hebben spannend nieuws om met jullie te delen: Jagex is opnieuw genomineerd voor de prestigieuze VK Ontwikkelaar can het Jaar Golden Joystick Award. Dit is dezelfde categorie als we vorig jaar hebben gewonnen, dankzij al jullie steun.

We herinneren ons vorig jaar nog, toen er zoveel stemden volgend op ons nieuwsbericht dat het jullie is gelukt de webservers van de Golden Joystick te laten vastlopen, niet een- of tweemalig, maar wel vier keer! Ondanks het herhalend vastlopen van de servers door de enorme druk, zijn ze alsnog geslaagd meer dan 1.3 miljoen stemmen te tellen, wat ze een Guinnes World Record heeft opgeleverd voor de meeste spelers stemmen ooit (met dank aan jullie allemaal, natuurlijk)!

De Golden Joystick Awards zijn de enige onderscheidingen in de Game-industrie die volledig worden gekozen door spelers, wat natuurlijk het belangrijkste voor ons is, en we zijn zeer vereerd en dankbaar voor jullie blijvende steun.

Als je Jagex wilt steunen in de Golden Joystick Awards van dit jaar, ga dan naar deze op de site van de Golden Joystick - daar vind je Jagex in de 'UK Developer of the Year' categorie. We zijn ervan verzekerd dat de servers zijn verbeterd zijn, zodat onze gemeenschap de website dit keer niet kan laten crashen; maar dat zullen we eerst moeten zien...

We hebben er zeker veel plezier aan gehad om dit jaar aan onze spellen te werken, en we hopen dat jullie hebben genoten van alle evenementen en updates die we tot nu toe hebben uitgebracht. We hebben er nog veel meer gepland voor de rest van dit jaar en we kunnen niet wachten tot we het allemaal met jullie kunnen delen.

Nogmaals bedankt, en al het beste, Andrew & Mark Gerhard