Wikia

News Undercroft

Het is altijd leuk om een iets nieuws en leuks aan te kondigen voor onze gemeenschap, en er is niets dat beter is dan de komst van een nieuw spel...behalve natuurlijk als dat spel helemaal gratis is!

We zijn erg blij om Undercroft te lanceren, ons laatste titel voor de iPhone en iPod Touch. Undercroft is een klassiek RPG avontuur, en we verwachten dat je het leuk zal vinden. In Undercroft heb je de leiding over een team helden die je kunt selecteren en inzetten in welke strategie je ook wilt, met behulp van gevechtssysteem dat gebruik maakt van beurten om je tegenstanders te verslaan.

Een opmerkelijke 20 uur aan spelplezier is te verwachten in Undercroft, terwijl je een ingewikkeld verhaal volgt verspreid over tientallen missies, plus genoeg extra missies voor de spelers die het leuk vinden om te verkennen en ervaring te verzamelen. Er is een grote variatie aan omgevingen, meer dan 750 voorwerpen om te vinden en 60 soorten vijanden!

Voor meer informatie en een volledige handleiding, bezoek je de nieuwe Undercroft website op www.undercroft.com.

Download Undercroft gratis van de Apple App Store.

Veel plezier!!

Mod Mac
Undercroft Team