Wikia

Track Controller levels
1 Tutorial 2 Beginning 3 Conveyor 4 Salchow 5 Snail 6 Halibut
7 Rink 8 Tulip 9 Cornered 10 Orbital 11 Carousel 12 Pyramid
13 Fours 14 Clover 15 Narrow 16 Snorkel 17 Pin 18 Fifteen
19 Backlog 20 Chamber 21 Trap 22 Circuit 23 Flotsam 24 Loopy
25 Rooms 26 Jagged 27 Amaze 28 Deadline 29 Pincers 30 Switch
31 Mate
Baan 23

Beweeg stuk 1 een keer naar boven.
Beweeg stuk 2 zeven keer naar rechts, twee keer naar onder, een keer naar rechts en drie keer naar onder.
Beweeg stuk 3 een keer naar onder.
Beweeg stuk 2 een keer naar rechts en een keer naar boven.
Beweeg stuk 3 twee keer naar boven.
Beweeg stuk 4 een keer naar onder, een keer naar rechts, twee keer naar boven, een keer naar rechts, drie keer naar boven, een keer naar links, vijf keer naar boven, zeven keer naar rechts, twee keer naar onder, drie keer naar rechts en drie keer naar onder.
Beweeg stuk 5 drie keer naar links, vijf keer naar boven, zeven keer naar rechts, twee keer naar onder, een keer naar rechts en drie keer naar onder.
Beweeg stuk 6 een keer naar rechts, vijf keer naar boven, zeven keer naar rechts, twee keer naar onder, een keer naar rechts en twee keer naar onder.
Beweeg stuk 1 een keer naar onder, drie keer naar rechts, drie keer naar boven, zeven keer naar rechts, twee keer naar onder, drie keer naar rechts en twee keer naar onder.
Beweeg stuk 7 drie keer naar onder, twee keer naar links, vijf keer naar boven, een keer naar links, twee keer naar boven, een keer naar links, vijf keer naar boven, zeven keer naar rechts, twee keer naar onder, een keer naar rechts en een keer naar onder.
Beweeg stuk 8 een keer naar links, vier keer naar onder, twee keer naar links, vijf keer naar boven, een keer naar links, twee keer naar boven, een keer naar links, vijf keer naar boven, zeven keer naar rechts, twee keer naar onder, drie keer naar rechts en een keer naar onder.

Wanneer dit allemaal goed is gedaan ben je klaar met dit level.