Wikia

Track Controller levels
1 Tutorial 2 Beginning 3 Conveyor 4 Salchow 5 Snail 6 Halibut
7 Rink 8 Tulip 9 Cornered 10 Orbital 11 Carousel 12 Pyramid
13 Fours 14 Clover 15 Narrow 16 Snorkel 17 Pin 18 Fifteen
19 Backlog 20 Chamber 21 Trap 22 Circuit 23 Flotsam 24 Loopy
25 Rooms 26 Jagged 27 Amaze 28 Deadline 29 Pincers 30 Switch
31 Mate
Baan 26

Let op, dit is een ijzig ondergrond, dus de blokken glijden in een keer naar de dichtbijzijnde muur, meestal hoef je een blok dus maar 1 keer te duwen, alleen we hebben het aangegeven met de tegels.

Beweeg stuk 1 vier keer naar boven en vier keer naar links.
Beweeg stuk 2 zes keer naar links.
Beweeg stuk 3 een keer naar rechts.
Beweeg stuk 4 twee keer naar rechts, een keer naar boven en drie keer naar links.
Beweeg stuk 5 een keer naar boven en drie keer naar rechts.
Beweeg stuk 1 zes keer naar onder, twee keer naar rechts, twee keer naar onder, twee keer naar rechts, twee keer naar onder en twee keer naar rechts.
Beweeg stuk 3 een keer naar boven, vijf keer naar links, acht keer naar onder, twee keer naar rechts, twee keer naar onder en twee keer naar rechts.
Beweeg stuk 6 een keer naar boven, vijf keer naar rechts, een keer naar boven, twee keer naar links, twee keer naar boven, twee keer naar links, twee keer naar boven, twee keer naar links en twee keer naar boven.
Beweeg stuk 7 vier keer naar rechts, twee keer naar onder, twee keer naar rechts, twee keer naar onder en een keer naar rechts.
Beweeg stuk 6 een keer naar rechts en drie keer naar onder.
Beweeg stuk 2 een keer naar onder.
Beweeg stuk 4 twee keer naar links, vijf keer naar onder en twee keer naar rechts.
Beweeg stuk 6 twee keer naar rechts.
Beweeg stuk 2 een keer naar links en vijf keer naar onder.
Beweeg stuk 5 drie keer naar boven, vijf keer naar links, zeven keer naar onder en een keer naar links.
Beweeg stuk 2 een keer naar links.
Beweeg stuk 3 een keer naar boven, drie keer naar links en twee keer naar boven.
Beweeg stuk 7 een keer naar rechts.
Beweeg stuk 1 een keer naar boven, drie keer naar links, twee keer naar boven, twee keer naar links en een keer naar boven.
Beweeg stuk 7 een keer naar boven en drie keer naar links.
Beweeg stuk 8 een keer naar rechts, drie keer naar onder, negen keer naar rechts, een keer naar boven, drie keer naar links, twee keer naar boven en een keer naar links.
Beweeg stuk 9 twee keer naar onder, twee keer naar rechts en twee keer naar onder.
Beweeg stuk 10 twee keer naar onder, twee keer naar rechts, twee keer naar onder, twee keer naar rechts, twee keer naar onder, twee keer naar rechts en een keer naar onder.

Wanneer je dit goed hebt gedaan ben je klaar met het level.