Wikia

Levels
1 Tutorial 16 Snorkel
2 Beginning 17 Pin
3 Conveyor 18 Fifteen
4 Salchow 19 Backlog
5 Snail 20 Chamber
6 Halibut 21 Trap
7 Rink 22 Circuit
8 Tulip 23 Flotsam
9 Cornered 24 Loopy
10 Orbital 25 Rooms
11 Carousel 26 Jagged
12 Pyramid 27 Amaze
13 Fours 28 Deadline
14 Clover 29 Pincers
15 Narrow 30 Switch
31

Mate

Baan 29

Beweeg stuk 1 een keer naar onder.
Beweeg stuk 2 drie keer naar onder, drie keer naar links, een keer naar onder, een keer naar links, een keer naar onder, vier keer naar links, twee keer naar boven en een keer naar rechts.
Beweeg stuk 1 een keer naar onder, tien keer naar rechts, twee keer naar onder, een keer naar links, een keer naar onder, een keer naar links, een keer naar onder, vier keer naar links en twee keer naar boven.
Beweeg stuk 3 een keer naar onder, drie keer naar rechts, twee keer naar onder, een keer naar links, een keer naar onder, een keer naar links, een keer naar onder vier keer naar links, een keer naar onder en een keer naar rechts.
Beweeg stuk 4 een keer naar links, twee keer naar onder, twee keer naar rechts, twee keer naar onder, een keer naar links, een keer naar onder, een keer naar links, een keer naar onder, vier keer naar links en een keer naar onder.
Beweeg stuk 5 een keer naar boven, drie keer naar links, een keer naar onder, een keer naar links, een keer naar onder en vier keer naar links.
Beweeg stuk 1 een keer naar onder.
Beweeg stuk 6 vier keer naar onder.
Beweeg stuk 7 een keer naar rechts en twee keer naar onder.
Beweeg stuk 8 een keer naar rechts.
Beweeg stuk 9 drie keer naar boven en drie keer naar rechts.
Beweeg stuk 8 een keer naar links, vier keer naar boven, een keer naar links en vijf keer naar boven.
Beweeg stuk 10 twee keer naar onder, drie keer naar rechts en drie keer naar boven.
Beweeg stuk 11 een keer naar links, vijf keer naar onder, drie keer naar rechts en twee keer naar boven.
Beweeg stuk 12 twee keer naar links, vijf keer naar boven en drie keer naar links.
Beweeg stuk 13 drie keer naar rechts.
Beweeg stuk 14 vier keer naar rechts, vier keer naar boven, twee keer naar rechts, drie keer naar boven en een keer naar links.
Beweeg stuk 13 een keer naar links, vier keer naar boven, twee keer naar rechts en twee keer naar boven.
Beweeg stuk 15 negen keer naar boven, een keer naar onder, tien keer naar rechts, twee keer naar onder, een keer naar links, een keer naar onder, een keer naar links, een keer naar onder en twee keer naar links.
Beweeg stuk 9 een keer naar onder.
Beweeg stuk 16 een keer naar rechts, vier keer naar boven, een keer naar links, een keer naar onder en een keer naar links.
Beweeg stuk 9 een keer naar boven, twee keer naar rechts, vier keer naar boven en twee keer naar links.
Wanneer je dit goed hebt gedaan ben je klaar met dit level.