Wikia

{{TTClevels

Baan 21

Let op, dit is een ijzig ondergrond, dus de blokken glijden in een keer naar de dichtbijzijnde muur, meestal hoef je een blok dus maar 1 keer te duwen, alleen we hebben het aangegeven met de tegels.

Stop stuk 1 op positie A, beweeg het dan drie keer naar links op positie B en beweeg het een keer naar onder.
Beweeg stuk 2 een keer naar onder, drie keer naar links, zes keer naar boven, een keer naarr echts (De transportband doet dit waarschijnlijk automatisch), drie keer naar beneden en vier keer naar rechts.
Beweeg stuk 3 een keer naar onder.
Beweeg stuk 4 drie keer naar onder.
Beweeg stuk 5 twee keer naar rechts, twee keer naar boven, twee keer naar rechts, vijf keer naar boven, een keer naar rechts, drie keer naar onder, drie keer naar rechts, een keer naar boven en twee keer naar rechts.
Beweeg stuk 6 twee keer naar boven, twee keer naar rechts, twee keer naar onder, drie keer naar rechts, een keer naar boven en een keer naar rechts.
Beweeg stuk 7 drie keer naar rechts, tien keer naar boven, een keer naarr echts, drie keer naar onder, drie keer naar rechts, drie keer naar beneden, een keer naar rechts en twee keer naar boven.
Beweeg stuk 8 een keer naar links, zeven keer naar boven, een keer naar rechts, drie keer naar onder, drie keer naar rechts en een keer naar boven.
Beweeg stuk 9 vier keer naar onder, vier keer naar rechts, vijf keer naar boven, een keer naar rechts, drie keer naar onder en drie keer naar rechts.
Beweeg stuk 1 vier keer naar rechts en een keer naar onder.

Wanneer je dit goed hebt gedaan ben je klaar met dit level.